Image

Ny marknadschef på Colliers

Karriär Colliers International har anställt Maria Lilliehöök som ny marknadschef.
Publicerad den 29 November 2016
Maria Lilliehöök. Bild: Colliers International
Maria Lilliehöök.

Maria Lilliehöök kommer att ansvara för marknadsföring och kommunikation samt för Colliers marknadsavdelning i Sverige. Hon kommer dessutom att vara en del av ledningsgruppen för Colliers International.

Lilliehöök har många års erfarenhet från ledande positioner i fastighetsbranschen och kommer närmast från Fastighetsägarna Service. Dessförinnan ansvarade hon för marknadsföringen av flera köpcentrum i Unibail-Rodamcos portfölj.

– Vi är mycket glada att Maria blivit en del av vårt team på Colliers. Hon har en gedigen erfarenhet från marknadsföring i fastighetsbranschen och vi ser att hennes kompetens kommer att stärka vårt arbete i ledningsgruppen, säger Dan Törnsten, vd för Colliers International.

- Maria Olsson Äärlaht
maria@lokalnytt.se

Relaterade artiklar

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

"Det är inte byggklara planer som är spärren – det är allt runt omkring"

Bolag Det saknas inte byggklar mark eller detaljplaner, om man får tro Wallenstam. Enligt bolagets vd Hans Wallenstam har bolaget många projekt som skulle kunna dras igång här och nu – men det råder fortfarande en stor osäkerhet kring huruvida alla led i entreprenörskedjan är tillräckligt pålitliga. – När det gäller byggen idag så är vi väldigt noggranna: vi gör bakgrundskontroller på alla entreprenörer för att säkerställa att de inte har något kriminellt för sig och för att vara säkra på att de har ekonomi för genomförandet.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige